Nadat je een bestelling bij SMARTPALACE hebt geplaatst, ontvangt u direct een bevestigingsmail van uw bestelling. Op het moment dat wij uw bestelling versturen ontvangt u een mail met een trackingscode. Met deze trackingscode kunt u de status van de bestelling volgen.
Als alle producten op voorraad zijn verzenden wij doorgaans nog dezelfde dag alle bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst, tot maximaal één werkdag nadat de betaling is verwerkt.
Alle bestellingen binnen Nederland vanaf 25,00 euro en naar België vanaf 35,00 worden gratis verzonden.
Alle pakketten worden discreet verpakt. We zetten standaard uw adres en het retouradres op de verpakking.
Uw verzending is verzekerd tegen diefstal en beschadiging tijdens vervoer. Als de producten om wat voor reden dan ook niet aankomen, starten wij eerst een onderzoek bij het postbedrijf. Zodra we duidelijkheid hebben, wordt het euvel hersteld, versturen we de bestelling opnieuw of u krijgt uw geld terug.
Voor de artikelen van SMARTPALACE geldt een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. U kunt uw verzending retourneren als er sprake is van:
Een beschadigd pakket of inhoud
We doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat onze bestelling netjes en verzorgd bij u worden afgeleverd. Onverhoopt kan er onderweg toch iets mis gaan met uw bestelling. We zetten ons er voor in om er voor te zorgen dat in dat geval een juiste oplossing wordt geleverd.
Te laat geanuleerd
U had willen annuleren, maar uw bestelling is al verzonden en nog niet geleverd. Weiger het pakket dan bij bezorging en neem contact op met onze klantenservice.
Wettelijke afkoelperiode
Tijdens deze periode kunt u alsnog afzien van uw bestelling. Ongeopende en onbeschadigde producten kunnen binnen de afkoelperiode worden teruggestuurd. U ontvangt dan van ons een retourformulier. Wanneer u deze volledig invult kan uw pakket geretourneerd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Onder de garantie vallen alleen producten die kapot of verlopen zijn, als gevolg van gebrekkige kwaliteit van het product of te krappe houdbaarheidsdatum.
Een product valt niet binnen de garantievoorwaarden als:
Er wijzigingen aan het product zijn aangebracht, in het geval van incompetent of onjuist gebruik, of achterstallig onderhoud.
Specifiek:
Wietzaden, truffels en Growkits
Voor al onze natuurproducten en producten met een beperkte houdbaarheid geldt dat het effect afhangt van meerdere omstandigheden, zoals het moment waarop het product wordt geconsumeerd, gewenning, priming, etc. De kwaliteit van het product kan aan deze omstandigheden niet getoetst worden. bent u echter ontevreden over een product, neemt u dan contact op met onze klantenservice en dan proberen we de oorzaak te achterhalen. Op deze producten zit geen standaard garantieperiode.
Garantiebeleid:
Indien het product onder de garantievoorwaarden en binnen de garantieperiode valt, dan kunt u deze naar ons retourneren. Wij zullen het product proberen te repareren, of, indien dat niet mogelijk is, te vervangen.
Het is voor producten die binnen het garantiebeleid vallen niet mogelijk om geld terug te krijgen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt voor uw vragen of melden van klachten mailen naar:
E: klantenservice@smartpalace.nl
of bellen met T: 011 – 857 86 48
De inhoud van SmartPalace.nl
is alleen geschikt voor volwassenen met
de wettelijk geldende volwassen leeftijd.
Door op ENTER te klikken, bevestig
je dat je 18 jaar of ouder bent.